Rozvody v byte

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 22 14:41:52 CET 2010

Jednou v životě jsem viděl řezat beton resp. to možná nebyl beton, ale
nějaká podobná hmota v podlaze. Potřebovali jsme tam udělat drážku na
kabel, poměrně krátkou (asi do 30cm). Tehdejší kolega (byli jsme oba
na civilce) na to koupil řeznej kotouč na beton do flexy. Z toho
kousku, co řezal (nasucho) byl oblak prachu po celý velký místnosti
(uklízečka měla radost) a stejně jsem pak musel kus odsekat a z toho
nebyl zdaleka takovej bordel. Kdybysme to vysekali celý, nebylo by to
tolik práce navíc a bez rizika, že uklízečku trefí šlak ;)

Až si budu příště kupovat byt, určitě tam předělám elektriku, ale
jestli budu dělat všude drážky, to si teda nejsem jistej.

P.K.