Rozvody v byte

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Leden 22 14:15:44 CET 2010

No, ani ten průmyslovej vysavač není výhra. Možná teda u toho betonu,
kterej jede pomalu, ale my drážkovali cihly a to bylo veselo. Bez
vysavače během pár sekund viditelnost deset čísel, s vysavačem se čas
zhruba ztrojnásobil. Pak bylo potřeba vždy nechat tak pět minut prach
usadit, aby bylo vidět, co člověk vůbec dělá. Nakonec jsme to vyřešili
pořádným průvanem. Větší ventilátor, otevřít dvě okna a vytvořit
pořádnej proud vzduchu. Sranda je ovšem venku, tam to chce buď dobrý
rozptylový podmínky, špatný rozptylový podmínky (tak aby bordel sedal
hned za oknem) a nebo možná by pomohlo i kropit. Každopádně takhle jsme
řezali prakticky v jednom kuse, dokud dýchací rouška něco pouštěla. :D

T.V.