Rozvody v byte

Pátek Leden 22 13:48:31 CET 2010

Taky jsem bydlel v paneláku a osvědčilo se mi to, co už tady někdo naznačoval - po obvodu si natáhněte lištu (raději širší plochou) a sem-tam ji proložte dvoukrabicí na svislo - v té spodní budete dělat odbočky a do té horní dáte zásuvku / ethernet / anténu / cokoliv. Nedrážkoval bych a když tak jedině pro elektriku - je to otročina i s tou drážkovačkou a pokud tam nedáte naddimenzované husí krky tak už tam nic neprotáhnete následně. Ta lišta je v bílé barvě a dá se v pohodě přetřít / přetapetovat.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal HW
Sent: Friday, January 22, 2010 11:00 AM
To: HW-News
Subject: Rozvody v byte

Zdravim,
budu menit elektriku v byte. Znamy mi bude delat zednicinu a udajne ma stroj na drazky. Pry se popere i s panelem a muze jit dost hluboko. Jaky kabel mam pouzit na elektriku? Plochy nebo preferovat klasicky kabel?
Taky uvazuji o internetu v kazdem rohu. Chci pridat pod omitku TV a ethernetovy kabel. Staci mi bezny CAT6e kabel? Izolace u techto kabelu neni nic moc, nenatahne to vhlhost z omitky behem stavby? Izolace koaxu vypada lepe.

Michal Gregor