Rozvody v byte

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Leden 22 12:58:54 CET 2010

Nie. Do bytu ma 1-fazovy privod. Na pripojenie celoelektrickeho
sporaku bude mat 2 istice (2 vacsie varne spiraly na jednom, 2 mensie
+ rura na druhom). T.j. zo skrinky vedu 2 fazy a 2 nulaky. No a
elektrikari pouzili jeden 5-zilovy kabel, ochranny vodic je len jeden.
Ja len davam dalej to, co som videl. Reviznu spravu na to dostal... V
elektrikarskych normach sa rozhodne doma necitim.

miro