Rozvody v byte

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Leden 22 11:49:22 CET 2010

Videl som ked prerabali elektrinu v znameho. Rozvody tahali plochymi
kablami, jedine na el. sporak davali hruby 5-zilak okruhleho prierezu
(2x faza, 2x nulak, 1x zem).

Ethernet a TV nezasekaval do panelu, bude to mat tahane popod listy
okolo podlahy. Je to flexibilnejsie. Medzi miestnostami ma prevrtane
diery a v nich zamurovane husie krky (aj popod chodbu z jednej strany
bytu na druhu).

miro