Re: OT: Tenky zelezny plochac - kde koupit metraz ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Leden 22 10:00:12 CET 2010

Neco mi rika, ze kdo ma pristup k laseru ci jine strojirenske technlogii se nebude ptat na takove, pro nekoho, triviality.
Nazev plech v tomto pripade neni zcela korektni, stravne se to nazyva pasova ocel , bezne rozmery jsou 20,25,30,40,50mm sila 2,3,4mm,..
Bezne koupite ve ferone
http://www.ferona.cz/cze/katalog/search.php?searchtext=&druh=26&material=0&typ_normy=0&norma=&r1=&r2=&r3=&r4=&search_type=0

Tom

>Pod tou tloustkou si spis predstavim zelezny plech. Kdyz neco takoveho
potrebuji, tak si nakreslim v CADu jak to ma vypadat a vyriznou mi to laserem
z tabule plechu.
Ale to asi pro vas nebude schudne. Tech par metru potrebujete v jednom kusu?