[OT]: hezke cteni, bylo Re: Pocitani hlinikovych plechovek

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Leden 21 10:31:59 CET 2010

Trošku by pomohlo, jestli to byl spíš český nebo spíš zahraniční autor. Ale
takovou sci-fi povídku napsal IMHO snad každý, řekl bych, že něco takový
napsal Asimov, Clark a nejspíš i Philip K. Dick.