Pocitani hlinikovych plechovek

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Leden 21 09:13:11 CET 2010

Cidlo ma slouzit k pocitani skutecne spotreby kalot.
Kdyz se provede prestavba stroje, tak si operatori testuji
vyrobu, tj. produkuji zmetky.
Cim mene zmetku, tim vetsi premie, takze pokud zakryji cidlo behem
techto zkousek, tak maji vydelano.

Druha vec je, ze stroje zrovna nejsou prilis ergonomicke z pohledu
ladeni vyroby, takze v nekterych situacich operatorovi nic jineho nezbyva
nez to cidlo zakryt.

Co se tyka tech zmrdu, tak asi takto, pokud lide nemaji nad sebou kontrolu,
tak jejich pracovni vykon za moc nestoji (mam moznost srovnani a ten rozdil
je cca 100% (tj. jedni delaji 2x vice)).
Kdyz mate stejne linky, stejnou vyrobu a jedni vyrobi jen polovinu, tak to
proste resit musite.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti