Kondenzatory pro PC zdroje

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 21 07:47:52 CET 2010

2010/1/21 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta@gmail.com>:
> Dle mych zkusenosti i takovyto zdroj funguje v normalnich podminkach 3+ let,
> coz mi prijde dostatecne. Pak stejne dochazi na upgrade casti pocitace a pri
> te prilezitosti u dulezitejsich stroju zdroj vymenim za novy. Kazdopadne
> spis me stvou zdroje k notebookum, uz mi 2 odesly a nejak se mi to zatim
> nepodarilo rozloupnout ;-)

Já mám zas doma dva plonkový ;) Na Aukru se jich taky prodává dost,
buď těch univerzálních a nebo originálních, co prostě zbyly od
nějakýho vraku. Například už za 200 korun:

http://www.aukro.cz/item893264988_zdroj_na_hp_530_a_jine.html

To bych se s tím neopravoval, koupil tenhle a vyměnil kabel s DC konektorem.

P.K.