Pocitani hlinikovych plechovek

jevem jevem@email.cz
Středa Leden 20 20:42:59 CET 2010

Proč to neřeší dodavatel stroje ? Připadá mi to jako drbat se pravou rukou
za levým uchem. Buď chci aby to jelo dobře a udělám pro to jako obsluha a
majitel stroje všechno a nebo něco chci ojebat a tak to nechám jak to je a
nebudu někoho otravovat s tím aby to nějak vyřešil, ale aby to šlo zase
ojebat.
Jirka

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik@elektlabs.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 20, 2010 6:16 PM
Subject: RE: Pocitani hlinikovych plechovek

Vec ma v tomto pripade dva hacky:
1. Nejsme dodavatele stroje
2. Jak ten program upravit, aby cidla byla dulezita (kdyz vypustime bod 1
jakozto podstatny)

Jen doplnim, ze stroj je (hlavni casti) ciste mechinickou zalezitosti.

Motor, sertvacnik, klika, beran, maltezky kriz, podavac, ...

Jede to krasne mechanicky synchrone, par drobnosti zajistuje elektronicka
vacka, ale
neni zde nic, co by rozpoznalo, zda se jede z materialem, nebo naprazdno.

Slavek