*SPAM* Re: Kondenzatory pro PC zdroje

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 20 14:13:28 CET 2010

Dne 20.1.2010 12:14, Pavel Kadečka napsal(a):
> Technik má šuplíkový zásoby ;)
mam doma slusny sklad (ucetni mi kvuli nemu nadava), ale ze budu mit
zrovna tuhle hodnotu v provedeni lowESR a 105stC bych tipoval na 5%

> Neni důležitý jak je velkej, ale kam je zapojenej, ale to já (na
> rozdíl od vás) nemůžu ani odhadnout, když jsem ten zdroj neviděl.

No kondy na 5 a 12V vetvich byvaji 300-3000uF co se do tohodle rozmeru
nevejde ani kdybyste se rozkrajel. Do zdroje jsem kouknul dirou od
vetraku a tim to skoncilo. Opravim to az bude cas a take poradnym
kondem, ktery tam patri - ne tim kterym nekde vyskrabu ze dna supliku a
za pul roku se to po... zase

> MB nabíhat nebude, ale často rovnou shoří.

To se mi kvuli VSB nikdy nestalo. Byva tam pokud se nepletu 7805 a ta mi
vzdy odesla tak ze se prerusila.

> Taky si nejsem jistej popisem závady - ten větráček se otočil hned po
> připojení zdroje nebo až při pokusu zapnout PC? V prvním případě -
> některý počítače to dělaj i když žádnou závadu nemaj, tj. zdroj se po
> připojení napájení k desce (nebo připojení 230V do zdroje) na vteřinu
> zapne a hned se zas vypne.

Ne pootocil se po zapnuti PC ne po pripojeni do site.

A druhej případ - často se tak projevuje
> nějakej zkrat a je jedno kde - na mainboardu, na desce harddisku nebo
> přímo ve zdroji. Tj. závada se projeví až při pokusu o naběhnutí
> hlavní části zdroje.

Ten zdroj nabihal az kdyz jsem snizil zatez - odpojil DVD a druhej disk.
Ale i tak nabihala ta deska jen kdyz jsem podrzel On/Off tak se to
trhane rozbehlo. Dal jsem to neriskoval a sel se kouknout na ten zdroj.
Napeti se zda v norme, ale asi neda vykon.

RV