doporucte kalkulacku pro elektrikare

Robert Baranka baro@atlas.sk
Středa Leden 20 09:58:59 CET 2010

nenastal posun v poziadavkach?
  ----- Original Message -----
  From: dejfson
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, January 20, 2010 9:40 AM
  Subject: Re: doporucte kalkulacku pro elektrikare

  myslim ze kdyz by clovek sel do extremu, tak muze poridit nejake asus eee s linuxem, nainstalovat python a maple. ovsem tohle neni to co hledam. ten asus je prece jenom velky a nemuzete s nim zachazet jako s kalkulackou (treba hodit na stul, nebo kdyz nahodou spadne na zem a vy na ni slapnete :)

  d.

a vcera vecer ste pisali: