doporucte kalkulacku pro elektrikare

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Leden 19 23:19:53 CET 2010

Kamarad mel puvodni model TI-89 (pozdeji se delaly nejake uprgady nevim
ceho vseho) a stezoval si na velkou spotrebu baterii. Myslim, ze to je
na 4x AAA a menil to kazdy semestr, coz ja teda zrovna u kalkulacky
nemusim. Radsi na to koukni jak to maji s vydrzi ted.
O programovani bohuzel nic nevim.
Mam TI-89 taky v planu nekdy koupit, ale jen tak protoze jsem ji za
studii nemohl mit. :-)  Bohuzel ja uz na kde jakou kravinu hned startuju
Excel/Matlab (akademicka deformace), takze ji ani nevyuziju. Dnesni
skoleni Parallel Computing in Matlab to jen prohloubi. :-D

Tosa