doporucte kalkulacku pro elektrikare

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Leden 19 23:09:26 CET 2010

Koupil jsem TI-89 pred casem na ebay z usa. mam ji, pouzivam ji velmi
malo (neni k cemu). nikdy jsem ji neprogramoval ani primym zadavanim
programu na kalkulacce ani v PC.
Na osahani existuji emulatory, kam natahnete primo ROM te kalkulacky a
muzete zkouset: http://www.ticalc.org/programming/emulators/

Ti-89 ma pripojeni k PC pres specialni kabel od TI. Bez nej se s ni
poradne nespojite softem od TI. Existuji dalsi kabely kterymi se to da,
ale nestavel jsem je.
TI-89 Titanium uz ma USB:
http://education.ti.com/educationportal/sites/US/productDetail/us_ti89ti.html

Tenkrat v tom zapalu jsem stahnul kde co jsem nasel k te TI-89 - plno
aplikaci, driveru, emulatoru, firmware, manualy anglicke a ceske, HW
guide s detailnim popisem HW tech kalkulacek, lekce programovani s ASM a
C, SDK + nekolikasetstrankove programovaci manualy od TI, nejake
aplikace, programy, GCC atd. Ma to asi 110MB (muzu poskytnout).
Nejake odkazy:
http://en.wikipedia.org/wiki/TI-89
http://www.ticalc.org/
http://tigcc.ticalc.org/
http://www.technoplaza.net/
http://ti-89.org/
Oficialni stranka vyrobce co mam ulozenou ulozenou, uz bohuzel nejede:
http://education.ti.com/educationportal/sites/US/productDetail/us_ti89.html
V archivu je:
http://web.archive.org/web/*/http://education.ti.com/educationportal/sites/US/productDetail/us_ti89.html
Martin Hanek