kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Leden 19 22:54:26 CET 2010

Na to pozor, CZE (OK) je radioamatérská velmoc (vzhledem k počtu obyvaltel a na km čtvereční) o "velkých" závodech nenajdeš slušný kopec na kterém by nebyla anténa :-). Za slušný koaxiál ti zde utrhají ručičky i nožičky:-) Ty potvory jsou nepřiměřeně (ke koníčku) draný. A ještě houby vydrží.
ced