tlmivka v 9V zdroji

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Leden 19 21:50:04 CET 2010

dnes som znova videl ze nie sme jedini ktori maju naponahlo s opravami a
"vylepsovaniami". Ked som isiel do tunela videl som ako nasraty pan
vyliezol z 9V zdroja a isiel si zobrat kladivo. Ked som sa priblizil
videl som ze vymienaju tlmivku a celkom zapasili s privodnymi "dratmi" s
prierezom tak 40 cm^2 :-)))))
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/tlmivka1.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/tlmivka2.jpg
to zelene su hadice nie kable, zavity maju ovela mensi prierez tak ich
musia chladit, asi sa im tazko ohybali tie medenne tyce o priereze 20x2
cm :-) Najviac sa mi tam pacia tie ohybne spojky, odhadujem ze meter
toho kablu by som ani nezdvihol zo zeme :-)
b.