Stroboskop z jednorázového foťáku

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Leden 19 20:03:54 CET 2010

105kc  x20 je vic jak 2kKc, nepocitam baterky, ktere v tomto pripade
musi byt 12V.
Ty jednorazove fotaky jsou ( pouzite) zdarma, za dobre slovo Vam je
budou stradat v kdejakem fotolabu.
Ja tech desticek mam cca 50 ks. Navic do toho staci jedna tuzkovka,
vetsinou ta alalicka co byla ve fotaku.
A sklenka od presnidavky. Naklady za optortiak cca 10 kc. Jenomze mi to
nechodi :-(