topny kabel

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Leden 19 16:38:19 CET 2010

Tak už jsem našel prodejce, ale ten pozistorový kabel stojí 300Kč na m,
v metráži. A to co jsem poptával, tedy paraelní řazení topných odporů je
jen u něj.
Nakonec si koupím ADPSV, což je topná dvoulinka, ale v pevné délce,
protože v ní je odpor tam a odpor zpátky, Tady je cena pod 100Kč na
metr, a má to i studený konec.
Lubor