dutnavkova logika

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Leden 19 15:48:03 CET 2010

Co já pamatuju, tak čistý polovodič se chová jako izolant, ale působením
jiných látek či tepla (světla) proud začne vést.

Ovšem polovodičová součástka, to je něco jiného, než polovodič.

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>

Mam za to, ze puvodne byla rec, o tom co jsou a co nejsou polovodice.
Asi jsme kazdy chodil na jinou skolu, neb mne ucili, ze polovodice
jsou takove materialy, ktere maji merny elektricky odpor podstatne
mensi nez nevodice, ale zaroven vetsi nez celovodice. O polarite
realnych nebo nerealnych soucastek mne v teto souvislosti nikterak
nepoucili.