OT plastove okna, was: Slunecni kolektory

Robert Vida vida.hu@gmail.com
Úterý Leden 19 15:19:19 CET 2010

ja som spocital uspory pri pouziti 3 skla. V mojom pridade (15 m2
skla) za jednu vykurovaciu sezonu usetrim pri 3 skle 484 kWh tepelnej
energie čo prestavuje úsporu cca 20 EURO/rok. Dom sa nachadza v
podunajskej nizine, na horách moze byt situacia lepsia. Takze mne
vyslo, že pre mna sa neoplati investovať do 3skla.

robo