dutnavkova logika

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 19 09:38:16 CET 2010

Jste hnusni.... ;-)

Pokud v tom neni Si nebo Ge, maximalne vezmu na milost selen (pamatuji
si jak jsem utiral hadrem cin ze selenovych usmernovacu a vyrabel
solarni panely), tak jsou to u me jen anorganicke sajrajty na urovni
NaCl a ta je dobra si s ni osolit jidlo ne z ni delat soucastky.

Nicmene vazne - pokud vim tak z CdS zadne napeti nelezlo - menil se
odpor. Jak to, ze z CdTe leze? Kdyz je to tak podobne?

Radek Vicek