OT plastove okna, was: Slunecni kolektory

Holec Jiří jiri.holec@o2.com
Úterý Leden 19 08:03:23 CET 2010

Ano, teplé rámečky, pokov, argon. Je to v jedné rohové místnosti 3 okna jedno (3 křídla na sever) přesklené.
Dvě okna na východ bez přesklení. Nepřesklené se potí, přesklené ne. Pocení začalo u všech +/- stejně, některé maličko už dříve, poměrně hodně všechny minulou zimu.
Moc jsem tomu nevěřil že to pomůže, proto jsem to nenechal udělat všechno najednou, ale vidím že to pomohlo.

JirkaH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Monday, January 18, 2010 3:45 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT plastove okna, was: Slunecni kolektory

Neznam vas barak ani jaka jste mel okan, ale argonen zmenite proti vzduchu vlastnosti okna o 0.14W/m2K a nejsme si jist,  ani to nemohu vyloucit, ze zrovna tento drobny rozdil muze zapricinit roseni oken , ktera se drive nerosila.
Rekl bych, ze vliv vlhkosti stavebni konstrukce,  ci dlasich faktoru bude radove vetsi.  Predpokladam, ze jste vymenil skla za pokovena s teplym rameckem a tudiz Ug bylo proti puvodnim lepri o vice nez 0.14.
Tom

>No já jsem si to vysvětlil tak, že je na nich větší teplota (asi lépe izolují)
a pro výměnu jsem se rozhodl protože jsem se dočetl že argon vydrží mezi skly cca 5 let
no a já je měl 12 argon asi pryč, horší izolační vlastnosti. Jak jsem psal v úvodu, na baráku
se nic nezměnilo aby se dalo to pocení vysvětlit jinak.