číslicové měření teploty do 150°C

Pondělí Leden 18 22:47:32 CET 2010

Dobrého večera.
Sotva jsem si "ochočil" teplotní čidla DS18S20 už mi přestala stačit. Tedy přesněji řečeno, potřeboval bych pokud možno tak elegantně jako to umí ten Dallas jít trochu výše s teplotou - do 200°C nebo aspoň do 150°C.
Vzhledem k tomu, že už se v této teplotě moc nepoužívá inteligence přímo na čipu asi budu muset jít cestou Pt100. Není někde dostupný návod na obsloužení tohoto čidla s rozumnou přesností (asi 0,5°C v oblasti kolem 130°C).
Dá se to udělat přímo s využitím AD převodníku v PIC16F676 nebo to má nějaký ten zádrhel ?
Děkuji za pomoc.

Zdravím

Ing. Ladislav Kručinský