[OT] Virtualizace?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Leden 18 21:52:29 CET 2010

Ak to stale plati, ESXi je osekany a vytunovany Red Hat s virtualizacnou
vrstvou. Kolega planuje nasadit v najblizsom case do produkcneho
prostredia, tak mozem dat vediet, ako to dopadlo.

Predtym som skusal GSX, resp. neskor Server, skusenost je pozitivna
az na skutocnost, ze update hostovskeho OS a rekompilacia ovladacov
nestoji az tak za vela (mimo oficialne podporovane OS), od tej chvile
zvyknu veci blbnut, ani reinstalacia VMware nepomohla.

Vzhladom na toto a skutocnost, ze ESXi je jednoduchsi system
by som volil prave ESXi. Ten uz je tiez v zakladnej verzii zadarmo.
ostatne veci nad ramec su zase pre mensie firmy astronomicky drahe,
ale to plati pre vsetky produkty.

Lubos

Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.