Pravni program s tiskem [mirne OT]

Pondělí Leden 18 18:36:40 CET 2010

Pro vaši informaci jsem si dovolil vytisknout pro vás pomocí "tiskárny" PDF995  jednu stránku z technické dokumentace, kterou používáme a která je v souborech .pdf s šifrovacím pluginem. Ten mám na svém počítači nainstalován, takže prohlížím a tisknu v pohodě. Bohužel už nefunguje kopírování textu a obrázků.
Neznám program PDF Creator, třeba bude fikanější ale divil bych se...
Takže asi tak.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Svobodova@sdc.unl.szdc.cz
Sent: Monday, January 18, 2010 1:36 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Pravni program s tiskem [mirne OT]

Hezke odpoledne,

	ja ale nerikam ze se jedna o normu. Ano CNI pouziva stejny systém ochrany, ale muj dotaz byl obecny.

	Je jasne, ze pokud se bude jdnat o normu, smim ji pouzit jen pro sebe a nesmim ji sirit dale. Vyhodou nechranenho PDF je to, ze jej pak muzu otevrit v pocitaci s Linuxem, ci kdekoli jinde. Verim, ze pokud to je pro potreby toho, kdo zaplatil licenci, je to v poradku.

Sasa Svobodova