satelit a LCD TV

Šula Miloš sula@rps.cz
Pondělí Leden 18 14:07:43 CET 2010

Ano tohle pravděpodobně bude fungovat, ale jen pro přepínání polarizace
jedné družice. DisEqC (22kHz) pro přepnutí na jiné pásmo/družici už tím asi
neprojde....snad jedině, kdyby ten optočlen v kombinaci s LM317 lineárně
přenášel napětí od 9-19V ( cimz by se prenesl i signal 22KHz 0.5Vpp
namodulovany na napajecim napeti )

Miloš

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 18, 2010 1:15 PM
Subject: Re: satelit a LCD TV

2010/1/18 Caloud Zdenek <zdenek@comap.cz>:
> Jestli jsem to dobre pochopil, oddelil jste signal mezi TV a SAT.
> Resil jsem neco podobneho pri zapojeni UPC, PC, TV, HTS, druhe TV, VCR a
> podobne. Je potreba oddelit signal na koaxu pred satelitem. Jmenuje se to
> ground breaker a neni to nic jineho nez preruseni stineni i ziveho
> keramickymi kondenzatory. Od te doby je klid a nebrumi vez ani tv ani nic.

Jenže on by musel to musel zapojit do kabelu k satelitu a to by pak
přestalo fungovat úplně. Po koaxu jde napájení do konvertoru a navíc
se různým napětím přepíná polarizace.

Ne že by to nešlo taky oddělit, ale nevím, jestli to někdy někdo vůbec
prakticky zrealizoval. Já sám jsem kdysi vymyslel zapojení, které by
teoreticky mohlo fungovat, viz. příloha. Ale prakticky jsem to taky
nevyzkoušel.

P.K.