satelit a LCD TV

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 18 13:15:09 CET 2010

2010/1/18 Caloud Zdenek <zdenek@comap.cz>:
> Jestli jsem to dobre pochopil, oddelil jste signal mezi TV a SAT.
> Resil jsem neco podobneho pri zapojeni UPC, PC, TV, HTS, druhe TV, VCR a podobne. Je potreba oddelit signal na koaxu pred satelitem. Jmenuje se to ground breaker a neni to nic jineho nez preruseni stineni i ziveho keramickymi kondenzatory. Od te doby je klid a nebrumi vez ani tv ani nic.

Jenže on by musel to musel zapojit do kabelu k satelitu a to by pak
přestalo fungovat úplně. Po koaxu jde napájení do konvertoru a navíc
se různým napětím přepíná polarizace.

Ne že by to nešlo taky oddělit, ale nevím, jestli to někdy někdo vůbec
prakticky zrealizoval. Já sám jsem kdysi vymyslel zapojení, které by
teoreticky mohlo fungovat, viz. příloha. Ale prakticky jsem to taky
nevyzkoušel.

P.K.