Slunecni kolektory

Holec Jiří jiri.holec@o2.com
Pondělí Leden 18 12:50:04 CET 2010

Neupřesnil jsem, potilo se to směrem do místnosti ne mezi. O tom že je rámeček plněný absorberem  vím, jedno sklo jsem už měl "rozebrané" :-(
Jinak dnes se dělají tzv. teplé rámečky - není to hliník ale plast, náplň stejná.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, January 18, 2010 12:43 PM
To: HW-news
Subject: RE: Slunecni kolektory

Okrem toho argonu je dalsim nie prilis viditelnym ale dolezitym prvkom tych dvojskiel absorber vlhkosti, odbornou verejnostou nazyvany "gulicky" ;-) Je nim naplneny duty hlinikovy ram, ktory je vlozeny medzi sklami - vsimnite si, ze v nom je rad drobnych dierok. Samozrejme ked sa absorber "naplni" tak zacne vlhkost prenikat medzi skla.

Takze okrem vymeny plynu by bolo treba aby mobilna jednotka menila aj "gulicky". Nie je to nemozne, ale je to pracne a treba k rozne gerety. Najhorsi na tom je asi ten asfaltoidny maglajz ktorym to utesnuju zvonka, to by ste asi nechceli mat nakvapkane na perzskom koberci... ;-)

wek