Slunecni kolektory

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Leden 18 12:48:32 CET 2010

S vymenou plynu v oknech je to jako s pracujicim obcanem CR indickeho puvodu, vsichni o nem slyseli, ale nikdo ho nevidel.
Vim o pripadu , kdy se okna plnili az na miste instalace (vysokohorske prostredi a vyrobce nechtel riskovat probl0my pri doprave vrtulnikem), rada firem tvrdi, ze umi znovu naplnit donesena okna, ale pochybuji, ze si to kdy nekdo nechal udelat.
Technicky to neni problem, navrtate ramecek, odsajete vzduch, fouknete plyn , diru zakydnete tmelem, ale kdo bude vyndavat sko z okna a tahat to nekam , kdyz pri tlousce mezery 18mm vychazi

vzduch  2.80 W/m2K
argon    2.66 W/m2K
xenon    2.56 W/m2K
krypton  2.54 W/m2K

Cena kryptonu a xenonu je pro plneni oken docela drasticka, argon ujde, ale kvuli 0.14 W/m2K nikdo nebude vylamovat okno z ramu a tahat jej do sklarny. Mam argon, mam okna, ale ani tak mi nestoji za to rozebrat okno a  snazit se plnit.

Tom

>Nechcem rypat, ale poznate firmu, ktora obchadza zakaznikov a meni im plyn ?
Ja som zatial iba pocul o firmach, ktorym je mozne DONIEST okna a oni
Vam za prislusne peniaze vymenia plym v oknach...

Dodo