Zoufalstvi s Ubuntu 9.10 Re: SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Leden 18 10:45:03 CET 2010

Tak tak hlavne maji daleko daleko delsi zivotni cyklus.Mimochodem jak
je "bezpecne" i to reiserfs ? Tim myslim, jestli se to da bezne
nasazovat na servery . Myslel jsem , ze to neni na 100% dodelane a
budoucnost nejista vzhledem k tomu v jakych problemech se ocitl jeho
autor...Mozna se toho ujal nekdo jiny.

snehulak