Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Leden 17 20:48:16 CET 2010

Hezky vecer,

     a proc nerealizovat tuto delicku take motorem s prevodovkou?
Prepinac prepne sekundove impulsy bud na sekundovou cast nebo minutove
na minutovou, podle libosti.

     Zadne polovodice, iba cele vodice :-)

					Saša K. Svobodová