Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Leden 17 20:44:30 CET 2010

s tym som pocital, preto je tam prepinac "tichy mod". Paralelne so
sekundovou sekciou tam bude rovnaka ale realizovana nejakym polovodicom.
Jednak sa pri tych hodinach bude dat pracovat a prve rele (v tomto
pripade jednotky minut) bude spinat len pol miliona krat za rok,
namiesto sekundovky ktora by spinala 35 milionov krat za rok. Pre
demonstracne ucely sa prepinac samozrejme prepne do "plneho modu" :-P
b.