Problém IR čidlo

Halen halen@seznam.cz
Neděle Leden 17 18:48:04 CET 2010

Dobrej zasněženej den

mám menší problém s IR čidlem. Stále mi teď při sněžení a nízkých
teplotách zapínalo venkovní světlo (nové), které mělo integrované IR
čidlo. Řekl jsem si, že čidlo je asi špatné, tak jsem vzal jiný typ ir
čidla (také nové) a nabastli jsem ho na to světlo. Bohužel i tohle nové
čidlo které už má regulaci citlivosti stále spíná i na nejnižší
cilivost. Už jsem byl fakt rozzuřený a nalepil jsem na čidlo asi 6
vrstev silné samolepicí pásky. Ať jsem před čidlem dělal co mohl, tak se
nerozsvítilo. Zašel jsem za roh baráku a najednou čidlo zase blbne. Teď
jsem to vyřešil, že jsem přelepil čidlo 1mm plechem a zatím je klid :-)
Otázka zní, co to může řušit že já to vyzařovaným teplem nerozsvítím ale
něco jiného ano (přes samolepky)? Dotaz je, jestli někdo nemáte typ na
čidlo IR nebo radši ultrazvukové, které by šlo použít? Až budu mít
hotový plot, tak to asi vyřeším IR závorou, ale než bude plot....

Čidlo je umístěné na zdi domu asi ve výšce 2.5m, není přímo chráněné.

Honza