[OT] Gparted - Funguje?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Leden 17 15:41:08 CET 2010

 17.1.2010, 15:30:52

Mam obdobnou zkusenost. Pohraval jsem si s Gpartedem pred casem. Pokud
jsem tvoril jen FAT a Lx partitiony bylo vse OK. Kdyz jsem ale vytvoril
a NAFORMATOVAL NTFS, pak pokus na takovou partitionu nainstalovat
widle skoncilo to spatne. Instalace bezela normalne do asi 2.
restartu, pak skoncila chybou disku.
Kdyz jsem partitionu pouze vytvoril, ale v Gpartedu nenaformatoval,
( widle si naformatovaly v ramci instalace sami) funguje vse normalne.
Je zajimave, ze druha partitiona, kam jsem neinstaloval OS, ale jen
uzivatelsky soft, je funkci zcela bez problemu, presto ze byla
vytvorena i formatovana v Gpartedu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz