SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Leden 17 15:17:55 CET 2010

No s tou predrazenosti u znackovych serveru moc nesouhlasim.

Skoro bych rekl ze zrovna Dell se moc nevyznamenava. Mam pod palcem
momentalne 16 serveru od Dellu (PE2800, PE2950 a ted nove T300).

Predposledni varka sesti PE2950 by zajimava tim, ze snad ve vsech odesel
alespon jeden disk. Nastesti objednavam vse s 2x RAID1 na system a data
a tak provoz jel bez vypadku. Ale nez privezli vzdy novej disk tak mi
dost lepilo.

Uvidime cim to bylo - ale v logu systemu nic videt teda neni - normalne
detekoval tri disky bez chyb a pak zavedl pole a to rovnou prohlasil za
degradovane.

--
S pozdravem
Radek Vicek