Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Neděle Leden 17 11:23:06 CET 2010

> hmmm, miesta na kyvadlo je tam dost, a bolo by to asi najlepsie rieseniel,
> len neviem ci to mechanicky zvladnem...
> Rozmyslal som aj nad releovym oscilatorom zavesenym cez PLL na GPS normal.

Zadne polovodice - kdyz jste zacal u mechaniky tak to musite dotahnout az do
konce - pekne kyvadlo, zelezne zavazi zavazi na sroubku civecka, ktera tomu
dodava impuls - dva kontaktky, sroubovanim sroubku seridite na sekundu

Zdravi Petr Kubac