SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Leden 17 09:06:24 CET 2010

Ja dekuji vsem za nazory a rady.

Paradoxne to skoncila jinak nez jsem si predstavoval. Nakonec jsem
nechal datovy sklad na puvodnim serveru (s Athlonem X2) a pouzil primo 4
SATA na MB. Spotreba proti puvodnimu serveru dokonce poklesla - zrejme
ty nove disky zerou min nebo nove ubuntu umi lepe setrit s CPU.

Jako web server pojede ten maly Celeron. Tam jeste poresim nejaky
usporny disk nebo zkusim najit nejakou distribuci pro CF. Na tom webu
nebudou zadna data. Chtel bych aby i wwwroot byl pripojenej vzdalene z
toho datoveho.

Jen me prekvapilo, ze ma ten raid5 opravdu znatelnou rezii - bezne
10-35% CPU.

--
S pozdravem
Radek Vicek