SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 16 23:00:16 CET 2010

Tak potvrzuji s Ubuntu 9.10 Karmic - grub2 umi bootovat z RAID5. ;-)

Mam tri disky na kazdem partisny pro / a /swap - tyhle oblasti mam
zraidovane kazde do samostatneho MD a na tyhle MD mam pripojene / a /swap.

Normalne se to nainstalovalo a pak najel GRUB a bez ptani jsem videl ze
instaluje na vsechny tri disky.

Ted to normalne nabootovalo. Pokusy s tim co to prezije budou asi az
zitra. ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek