Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

aze azehw@volny.cz
Pátek Leden 15 20:10:16 CET 2010

Pri pohledu na tuto krasnou elektro-mechaniku se mi vybavuje hluk telefonní
ustredny P51 :))
jeste postradam info o prikonu, ale ten se v tech cern-ovskych megawattech
jiste ztrati :)
AZE

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 15, 2010 7:58 PM
Subject: Re: Piatkova inspiracia - neintegrovane hodiny

pche, trapne, nema to ani kalendar :-)))

Nemal by som sa este chvalit, ale mam rozrobene lepsie
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny/
Tieto budu mat aj kalendar a logika je navrhnuta tak ze nastavovat sa
musia len 29.2. v priestupny rok.
Od pana Galuszku som si kupil 14.5kg digitalnej logiky, na kazdom plate
25 makrociel :-) K tomu 200 telefonnych ziaroviek a sacek diod a je to...
Este je tam nedorieseny jeden problem resetovania citaca dna v mesiaci,
kedze mesiac nema den nula. Mam dva sposoby ako to vyriesit. Asi tam
implementujem obidva a na paneli bude prepinac "akademicky/inziniersky mod".
b.