OT: Linux hosts tabulka

Milan B. milan@bastl.sk
Pátek Leden 15 18:03:34 CET 2010

nslookup, dig a host  su DNS nastroje a  idu priamo na DNS, obchadzaju
standardny resolver, v zasade sa pre test resolvovania voci /etc/hosts
pouzit nedaju (v HP-UX, mozno aj v nejakych inych unixoch sa to da, to
len pre uplnost)

Pre taketo ucely som prave nasiel (v CentOS, vo vasej distribucii netusim):

/usr/bin/resolveip

Snad pomoze do buducnosti.

-m-