ez430-chronos

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Pátek Leden 15 17:16:11 CET 2010

Ja hlasimm ze mi dnes (15.1.) v 16 hod FedEx dorucil ten chybejici kus
EZ430-CHRONOS jak jsem psal v pondeli, ze misto dvou objednanych kusu
dorazil pouze jeden. Takze reklamace byla uspesna. A musim taky
pochvalit rychlost. Hodne kladnych bodu pro TI i pro FedEx.

Protoze plynule anglicky nemluvim, resil jsem celou zalezitost pres
mail. Dost blbe se hledal vubec nejaky mailovy kontakt na strankach TI.
Prvni mail jsem poslal pres nejaky webovy formular, ktery byl asi
automaticky smerovan do nejakeho zakaznickeho centra v Evrope. Protoze
jsem ve stredu nemel zadnou odpoved a nechtel jsem reklamaci kvuli
duveryhodnosti moc oddalovat, poslal jsem druhy mail ve stredu (13.1.) v
9:17 naseho casu na jediny mailovy kontakt, ktery jsem na celem webu TI
nasel pod odkazem "Accounting and audit hotline/Accounts Payable".

Podle kopie mailove komunikace, ktera mi prisla spolu s balickem,
- muj mail dorazil do mailove schranky nejmenovane pani v Americe 13.1.
v 2:17 AM tamniho casu. Ta si ho rano po prichodu do prace precetla a
- v 7:15 AM preposlala jine pani. To ale jeste asi nebyla spravna
kompetentni osoba, takze ta mail dal preposlala dalsi pani v 8:20 AM.
- V 11:31 AM byla u FedExu zadana preprava meho balicku, ale
- FedEx si jej vyzvedl az 5:02 PM tamniho casu
- 13.1. v 9:18 PM zásilka opousti vstupni depo v GRAND PRAIRIE
- 14.1. v 1:03 AM dorazila zasilka na provozovnu FedExu v Indianapolis
- 14.1. v 6:41 PM byla zasilka na provozovne v Parizi, odkud odcestovala
15.1. v 4:25 AM
- dnes (15.1.) v 6:45 AM dorazila do Prahy a v 10:19 AM byla v Brne a v
15:59 ji zena prevzala od poslicka doma v Luhacovicich (pres 300 km od
Prahy).

Od napsani mailu tedy ubehlo jen 55 hodin. Vzhledem k tomu, ze v tu dobu
tam byla noc a mail byl precten (o 5hod) a vyrizen az o 6 hodin pozdeji
a zasilka byla vyzvednuta o 15 hodin pozdeji od odeslani meho mailu, mel
FedEx na prepravu pouze 40 hodin, coz neni spatne skore na to ze mel po
ceste minimalne 4 depa a prekladky.

Tomas Halabala