SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 15 15:19:13 CET 2010

A jak to tedy bude vypadat v pripade tri disku?

Na dva z tech tri disku umistim partisny pro / a /swap a zbytek necham
pro RAID5 a na tretim disku bude partisna udelana jen pro ten raid5?

Docela se mi zacina libit myslenka pouzit tu CF na /boot a /swap uplne
vynechat - pripadne radeji dokoupit pamet do serveru.

na tom serveru nejsou zadne velke vykyvy - nic se na nem spoustet nebude

Radek Vicek