ez430-chronos

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Leden 15 15:04:48 CET 2010

Puvodni    zprava    "RE:    ez430-chronos"    od    "Radek   Benedikt
(hw-list@list.hw.cz)" z 15. ledna 2010, 9:20:28,
msgid:0CB3CD9EBF83493483F61D0349AFD24C@kamrlik2 (374 bajtu):

RB> Tak  se  hlásím  do klubu. FedEx to doručil celkem promptně, změna
RB> adresy kam to mají dovézt byla taky naprosto bezproblémová. Platba
RB> kartou nakonec se taky na výpisu objevila.

RB> Radek (benedikt@hw.cz)

Me  se  tedy  pristup  FedExu  take  libil, ba me primo velmi prijemne
prekvapil.  Na jednu stranu obrovska firma, skoro az moloch, na druhou
stranu  individualni  a  velmi vstricny pristup. 6. 1. ve 12.00 nejaka
pani  v Texasu podala objednavku FedExu, ten ji v 16.40 prevzal, 7. 1.
uz  byla  vecer  v  Parizi  a  8.  1. nekdy brzy rano v Praze. Meli ji
dorucit  sice  az po vikendu, tzn. 11. 1., ale uz v 11 dopoledne se mi
ji kuryr pokusil dorucit domu. Byl jsem tou dobou v praci, takze se mu
to  nepodarilo  a vzhledem k tomu, ze jim asi TI nepredal krome adresy
na  me  jiny  kontakt,  nemel mi to jak dat vedet. Jako firmu jsem pri
objednavce  u  TI  uvedl  adresu  sveho webu, ten kuryr ji navstivil a
pouzil  kontaktni formular, co tam mam, aby mi sdelil, ze me nezastihl
a  nechal  mi  tam  na  sebe telefon. Nakonec jsem se na nejakem "800"
telefonnim cisle domluvil s operatorem, ze mi necha zasilku na recepci
v  jejich  depu  na  Zlicine  asi 15 minut pred koncem jejich pracovni
doby. Vsechno slo, naprosto bez problemu a o 3 dny drive :)

A  platba  tedy byla prijata k zauctovani, mela splatnost a zauctovala
se  11. 1. 2010 Jak toto funguje a k cemu tedy byla blokace do 23. 12.
2009?

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz