SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pátek Leden 15 12:55:41 CET 2010

Uz tu zaznelo, kolik mate RAM a jak se vyuziva swap? Zaplneni pameti a
swapu ziskate prikazem free, pocty zapisu a cteni prikazem vmstat
<sekundy> ve sloupcich si a so. Mozna se ukaze, ze tech zapisu je tak
malo, ze nao rychlosti vubec nezalezi.
Kompromisem mezi rychlosti a spolehlivosti by mohl byt swap na RAID1
s hotspare, diskove kapacity na to zrejme budete mit dost.
L.