ALFI MERKUR a PC

Rastislav Homola rhomola@microstep-hdo.sk
Čtvrtek Leden 14 17:39:54 CET 2010

Ked uz bastlit, tak celkom jednoduche riesenie by mohlo byt aj pouzitie
FT2232H/FT4232H od FTDI. Pripoji sa priamo na USB a potom ovladat obvod v
Bit-Bang alebo MPSSE rezime.

Male kity sa daju zohnat napr v SOS.

Rasto.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Thursday, January 14, 2010 2:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: ALFI MERKUR a PC

Ja bych naopak jako nejlepsi videl ubastlit do MCU jednoduchy interpret
HPGL - vetsina prikazu jsou jen oblouky, primky a pen-up/down. Kdysi
davno jsem psal simulator/viewer HPGL a staci na korektni kresleni
vetsiny HPGL cca 5-6 kodu.

Ale je otazkou co tim sleduje - pokud si chcete hrat tak je vyse uvedene
idealni prilezitost. Pokud od toho neco chcete tak je to asi spatna cesta.

Take by slo znasilnit EMC2 coz je CNC obrabeci SW, ktere myslim umi
rovnou na LPT honit faze krokace a ovladat ruzne prislusenstvi. Bezi to
na RT Ubuntu.

Radek Vicek