ALFI MERKUR a PC

jevem jevem@email.cz
Čtvrtek Leden 14 14:25:37 CET 2010

Dobrý den,
tak jsem tu oprášil starý zapisovač ALFI z MERKURA. Máte někdo nápad, jak jej sprovoznit s PC ? Na PC může být buď WINXP a nebo UBUNTU. Z hlediska řízení Alfiho jsou potřeba 2x4 fáze na motory a 1x ovládání přítahu písátka. Když na to kouknu z hlediska WINXP, tak nastane problém s driverem a přímým přístupem na porty. Z hlediska Ubuntu o tom nevím vůbec nic. Podotýkám, že jsem našel nějaké pokusy s mezideskou s procesorem, který převáděl HPGL na pohyb motorů. Tudy bych asi cestu neviděl. Máte někdo podobnou úchylku ? Svěřte se.
Jirka