Nabijecka-vybijecka

Pikulík picom@volny.cz
Čtvrtek Leden 14 12:40:55 CET 2010

Přesně to mě zajímá. Potřebuji porovnat různé dodavatele jak primárních
tak i nabíjecích článků a zjistit co s nimi udělá teplo/mráz, co zbyde v
článku
po roce pouľívání v zařírení,......
-----------------------------

Zbytková kapacita se samosřejmě měří - je to jedno ze základních měření.
Článek se nabije a za měsíc  se vybije - zjią»uje se tak samovybíjení. Ale
to jsou měření, které si dělají výrobci článků a asi vám to neřekne to, co
by jste od toho očekával.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Dalibor Smolík" <doma@aprilla.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 14, 2010 10:56 AM
Subject: Re: Nabijecka-vybijecka

Mera» zvyąkovú kapacitu sa v princípe dá iba tak, ľe viem koµko je
počiatočná zásoba energie a meriam, koµko som odobral. Zobra» neznámy
akumulátor a nejakým meraním zisti» zostatkovú kapacitu je bohuľiaµ
utópia, vľdy pôjde iba o odhad na základe parametrov článku a znalosti,
čo sa s ním dialo.
Zostávajúca kapacita sa dá spoµahlivo odmera» iba tak, ľe vybijem článok
a zistím, aký náboj som odobral.
Vąetky sluąné modelárske nabíjače totov pohode zvládajú, stačí si
rôznych cenách, aj super lacné, väčąinou riadené procesorom, s
displejom, dos» často ale merajú to, čo chcú, mám s tým bohatú prax,
jednak som modelár a jednak sme vývoj nabíjača robili (pre zaujímavos»
www.cassonic.sk).

Dali