Mereni linearniho pohybu

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Leden 14 09:43:28 CET 2010

Dobry den,
napadaji me tyto moznosti:

1. natahnout odporovy drat a pridat jezdec, jenz by jezdil po tom dratu.

2. Encoder z kulickove mysi

3. Snimac z opticke mysi (muze se pohybovat primo nad papirem)

4. Trochu jina cenova kategorie, magnetostrikcni snimace,
  presnost/hystereze je prave tech 0.1 mm.

http://www.tr-electronic.de/trgroup/english/Products/sensors/LinearSensors/M
agnetostriction/Magnetostriction.html

5. Prilepit na pisatko nejakou znacku (neco reflexniho, co se snadno najde)
a tu snimat kamerou (s beznou levnou kamerou
  se dostanete na cca 0.2 az 0.5 mm ve Vasem pripade).

Osobne bych moc nezatezoval to pisatko, obvykle se nepocita s tim, ze by
krome
pera melo jeste s necim chybat.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik