floppy emulator

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Leden 4 20:38:41 CET 2010

V optickém reflektometru OXFO jsem flopynu uspesne nahradil cteckou
karet, ktera mela primo FDD "flopy" rozhranni. Byla vykuchana z nejakeho
starsiho znackoveho HP stolniho PC. Umi to SM, CF a USB1.1 .  . Jediny
problem byl, ze se to namapovalo jako B mechanika, puvodni A sice je v
systemu videt, ale pri odkazu na ni to nic nenajde.
Zajimave je, ze to nepotrebovalo zadne drivery, je to ciste HW reseni. A
kopiruje se na to velmi pomalu, i kdyz pravda rychlejsi, nez zapis na
disketu to urcite je.
Ale nejde z toho nabootovat, z puvodni flopyny a diskety to šlo :-(
JaKub