floppy emulator

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 13 20:06:09 CET 2010

zdravim,
nejak nam zomiera flopy mechanika v spektraku a bolo by ju treba
vymenit. Novu mechaniku by som este niekde nasiel ale rozmyslal som ci
by sa to nedalo rovno nahradit niecim sofistikovanejsim, napriklad s
ukladanim na usb kluc.
Nasiel som tuto stranku
http://jimwarholic.com/2009/04/fdd-floppy-disk-drive-emulators.php kde
su popisane tri modely. Ten prvy je celkom sympaticky, druhy mi pripada
ze sa tam snazili narvat vsetko co existuje, ale vyzera to stale celkom
pouzitelne, ten treti francuzsky vyzera ako strasny bastel.
Pouzivate niekto takyto emulator? Existuje este nieco ine ako nahradit
floppy?
balu